نامه استاد توکل ساکت به استاندار لرستان
 
انجمن یاران سبز لرستان
تشکل مردم نهاد
 
 

 

جناب آقای مهندس هوشنگ بازوند

استاندار محترم استان لرستان

 

با سلام و احترام وتشکر از حسن توجه جناب استاندار محترم، به ساماندهی و زیبا سازی زیرساخت های گردشگری شهرخرم آباد به استحضار می رساند،مطلبی درروزنامه همشهری، روز23/10/92 ویژه استان لرستان «با این عنوان» استاندار گفت ؛«لزوم آشتی خرم آبادی ها با خرم رود» دربالای عکس زیبا و گویایی ازبستر ساماندهی با بتون مسلح رودخانه مورد توجه و بررسی قرارگرفت :

v - به منظور توجیه مطلب،ابتدا یک رونوشت ازمکاتبات مربوط به طرح 28ساله،« ساماندهی رودخانه ،برای قایق رانی است نه پارکینگ دربستررود »که در روز 23/8/1389برای استحضار جناب دکتر دهمرده استاندار محترم تقدیم شده بود ،به حضور عالی هم تقدیم می شود .

v دررونوشت مقاله تقدیمی پیوست،ملاحظه خواهندفرمود ،که طرح لایروبی و بسترسازی رودخانه با بتون مسلح ،مسبوق به سابقه 28 ساله ای است ،که درصورت به پایان رسیدن عملیات آن درتمام بستر ،این روان آب درتمام مسیر بسترسازی شده به آرامی درجریان خواهد بودو درتمام فصول سال،دیگربار، نیاز به لایروبی نخواهد داشت و طبق برنامه پیش بینی شده ،با ورود آب تونل کاکارضا به رودخانه ،آرزوی دیرین قایق رانی ،دراین قطب زیبای گردشگری ،درخرم رود شهر خرم آباد تحقق خواهد یافت .

v برای آگاهی بیشتر،صادقانه اعتراف می کنم،خرم آبادی ها به شهرزیبا و زادگاه اجدادی خودبسیار علاقمندهستند و هریک به عنوان شهروند خرم آبادی به وظایف و حقوق قانونی شهروند ی کاملا آگاهی دارند،دیوارنویسی نمی کنند ،نخاله و زباله هم دررودخانه نمی ریزند .؟

v درسال 1365رودخانه شهرخرم آباد،وسیله آقای مهندس صابرانصاری شهرداروقت تا پایان شهر به طور کامل لایربی شد و روان آب زلال دربستری آرام تا پایان محدوده شهر درجریان بود،با دیدن آن منظره ی زیبا، برنامه ساماندهی رودخانه هم در همان سال در شهرخرم آباد شکل گرفت.

v -پس از سالها انتظار،سرانجام درزمان تصدی جناب دکترصابری استاندارمحترم،فازاول طرح لایروبی ،بسترسازی با بتون مسلح ازپل شهدا تا پل صفوی به انجام رسید و سپس ازپل انقلاب تا پل دارایی زاده هم وسیله جناب دکتردهمرده استاندار محترم ادامه یافت که اززحمات آن بزرگواران سپاسگزارم و امیدوارم با همت جناب مهندس بازوند استاندارمحترم ،این برنامه تا پایان محدوده ی شهر به پایان برسد و منظره زیبایی درکنارآثارباستانی پل شکسته بوجود آید .

 

 

                                                                           با تشکر و احترام ؛توکل ساکت

                                                               رئیس هیأت مدیره انجمن یاران سبزاستان

 

 

گیرنده رونوشت:

 

1)جناب آقای مهندس مجید کیان پور معاونت محترم امورعمرانی استانداری لرستان همراه با رونوشت مقاله روز 23/8/1398 جهت استحضار و همکاری درجهت پایان رساندن طرح،با تشکرفراوان.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, :: 17:11 :: توسط : بهرامی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن یاران سبز لرستان و آدرس yaranesabz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1