اطلاعیه شماره (2)
 
انجمن یاران سبز لرستان
تشکل مردم نهاد
 
 

 

 

اطلاعیه شماره (2) 

 

انجمن یاران سبز لرستان  

 

به منظور آگاهی بیشتر افکار عمومی ، مسئولان استان ، مدیران رسانه ها ، خبرگزاری های محلی و سراسری  و مدیریت شبکه سیمای لرستان ، بااحترام اعلام می شود . 

 

آقای سید محمد قاسمی تاکنون عضو انجمن یاران سبز نبوده  و حق سوء استفاده از عنوان رئیس انجمن یاران سبز ، این نهاد مردمی سازنده و فعال را نداشته است ؛  بنابراین استفاده غیراخلاقی نامبرده از فضای مجازی ، باجعل عنوان رئیس انجمن یاران سبز استان و شرکت در چندین مصاحبه با خبرگزاری ها و اظهار نظرهای ضد و نقیض ، به حریم قانونی انجمن تجاوز و اهانت کرده و مسئول و پاسخگو خواهد بود.

نهاد مردمی انجمن یاران سبز تشکلی است مردمی ، غیرسیاسی و به هیچ نهاد  دولتی وابسته نمی باشد وبا سابقه 14 سال فعالیت مردمی و سازنده ، بدون هیچ گونه انتظار و چشم داشت از مسئولان استان ، بامدیریتی توانا، بانزدیک به 400 عضو ، در این مدت تحولی گسترده در توانمندسازی ساختار گردش کار اداری وتوسعه فعالیت های سازنده عملی ،  در پوشش فضای سبز و زیباسازی مبلمان شهری به وجود آورده است که توانسته با تحرک بیشتر و آمادگی و پویایی ، باجذب اعضاء جدید در 2 حوزه مسئولیت کاری درون شهری و برون شهری ، به عنوان تشکلی فعال ، موفق عمل کند و در استان نهادی اثرگذار  ، مورد توجه مسئولان قرار گیرد . 

 

آقای سید محمد قاسمی ، در خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) ، تبلور اندیشه و غیره ... به جایگاه  اجتماعی فعال و سازنده انجمن یاران سبز با سوء استفاده از عنوان جعلی رئیس انجمن یاران سبز اهانت کرده ، مسئول و پاسخگو خواهد بود !؟ و تکرار این عمل پیگرد قانونی دارد. 

 

 

بااحترام  ؛ توکل ساکت  

 

رئیس هیأت مدیره انجمن یاران سبز استان لرستان  

5/11/1392



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, :: 1:24 :: توسط : بهرامی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن یاران سبز لرستان و آدرس yaranesabz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 3372
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1